Hulp nodig?
contact@wilkenmoore.nl

Onze klantenservice

Bestellen

 
Bestelling annuleren

Je bent van gedachten veranderd en je wilt je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Wanneer je je bestelling geplaatst hebt, zorgen wij ervoor dat je jouw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen. Als je de bestelling alsnog wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op:
Dit kan via telefoonnummer +31 (0) 058 215 7827 of mail naar contact@wilkenmoore.nl met als onderwerp: het woord ‘Annuleren’ en je factuurnummer (dus: ANNULEREN factuurnummer 000000).

Mocht je bestelling al bij ons de deur uit zijn, dan kun je het artikel natuurlijk altijd binnen 60 dagen na afleverdatum in originele verpakking retourneren. Je krijgt dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 9 kalenderdagen je aankoopbedrag terug.

 
Ik heb niet alle bestelde artikelen ontvangen

Heb je niet alle artikelen ontvangen? Wij verdelen bij grotere bestellingen je producten over meerdere pakketjes. Mis je iets, neem dan contact op met de Wilken&Moore via 058 215 7827 of per mail: contact@wilkenmoore.nl.

 
Zijn producten op voorraad?

Bij alle producten die we bieden vermelden we de levertijd. We checken voor de zekerheid voordat je de bestelling afrondt nogmaals de voorraad van de producten in je winkelmandje, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Retourneren

 
Bedenktijd en retourneren

Als je bij ons bestelt, doen we ons best voor je om al je bestelde artikelen in goede staat bij je af te leveren. Je zou het niet waarderen als je een artikel van ons zou krijgen in een aangebroken verpakking of dat je vermoedt dat het product als eens gebruikt i op één of andere wijze.

Het kan toch zijn dat je niet tevreden bent met je bestelling en daarom mag je natuurlijk je bestelde artikelen of een deel daarvan terug sturen naar ons. Hoe dat precies werkt, vertellen we je in deze bijsluiter.

Als je een zending of een deel daarvan wilt retourneren, dan meld je dat aan via deze link: https://wilkenmoore.shipping-portal.com/rp/. Op deze pagina kun je vermelding om welke producten het precies gaat en kun je tegen betaling een verzendlabel aanmaken. De kosten voor het retourneren van producten kom dus deels voor je eigen rekening. Het verzendlabel dat je bij ons kunt printen, kun je op de retourzending plakken.

Zodra de retourzending bij ons binnen is, wordt deze gecontroleerd en wordt het bedrag van de retournering en de verzendkosten ervan (deels) terugbetaald. Terugbetalingen doen wij echt binnen een paar dagen na ontvangst.

Producten retourneren? Hygiëne geboden en gevraagd

Jij wilt natuurlijk onbeschadigde en origineel verpakte producten ontvangen van ons en dat is niet meer dan normaal. Maar als een product je niet bevalt en je wilt het retourneren, dan hopen we ook dat je ons die producten in de goede staat terug stuurt. Verpakking van panty's kousen en zogenaamde plak bh's mogen niet worden geopend om de producten te passen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is, dan kunnen we deze waardevermindering inhouden op het bedrag dat we terugbetalen. Behandel het product dus met voorzichtigheid en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Klik hier om je retour bij ons aan te melden

 
Product ruilen

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@wilkenmoore.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Verzenden

 
Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Bij elk product staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen: €3,95 voor bestellingen onder de € 35,- Gratis voor bestellingen vanaf € 35,- Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 
Post-NL Afhaalpunten

Niet veel thuis? We kunnen je bestelling bezorgen bij een PostNL afhaalpunt naar jouw keuze. Je kunt dit aangeven tijdens het bestellen.

 
Betaal mogelijkheden

Je kunt je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • PayPal
  • Achteraf betalen met Billink
  • MasterCard
  • VISA
  • Bancontact
  • Belfius
 
To Top